27 september 2012

Torsdagstema; Belysning,

Belysning är temat denna torsdag hos Fabriken.
Har varit lite sen i starten då det kommer till dessa temadagar men bättre sent än aldrig.
 Belysning är viktigt i hemmet för att skapa balans och harmoni samt värme
och även en myskänsla, detta är något som jag personligen just nu planerar och
funderar kring då det gäller vårt kommande nya hem...

I den gula villan finns vackra små lampor i fönster och hörn men det som jag
njuter av är att få tända stearinljus i mängd och massor runt om i hela huset.
De skapar en skön och harmonisk belysning, så jag tänder gärna några
ljus för mycket hemma hos oss. 
MALIN


2 kommentarer:

  1. Mysbelysning vill jag också ha när jag kommer hem och ska varva ner. Plåthusen är underbara. Jag köpte mitt första förra året. Men jag känner på mig att jag nog vill ha en liten stad snart :-)

    SvaraRadera
  2. Personligen tycker jag inte att det går att tända "några ljus för mycket". Det är ju så otroligt mysigt. Vilket fint litet Walther hus du har.

    SvaraRadera