18 mars 2013

Projekt; heminredning,


Helgen förde med sig ett nytt intressant projekt... heminredning.
Stolar, bord, bestick, tallrikar byttes ut och på två kvinnor stark
förändrade och möblerade vi om kundens lägenhet.
Idag körde filmteamet igång och i höst kommer detta hem
att visas i ett populärt svenskt TV-program.
Spännande att se resultatet i höst!

Alla produkter är från Pentik Vasa och Blomster Hartman.


Kunden hade mycket vackra viner och de passade in i hemmets
stil och smak,  ett stilleben...
Nu tar vi tag i den vanliga vardagen igen.
MALIN

3 kommentarer:

  1. Va kul! Nyfiken jag blir på vad som är på G :)

    SvaraRadera
  2. Tror nästan jag kan gissa mig fram till vad det handlar om och vem ni har varit hos. :-) Men jag visste inte att de gör om folks hem inför det programmet (om det är det jag tänker på).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna-Lena, om du gissar på ett känt svenskt matlagningsprogram så gissar du rätt :)
      Kunden ifråga ville inreda och förnya hemmet före sin medverkan i programmet och valde oss, roligt!
      Och eftersom inredning ligger mig varmt om hjärtat, så var ju detta en trevlig och lyckad utmaning.
      Ha det så bra, MALIN

      Radera