4 januari 2015

Storm, snö och helg...


En helg av storm och snö

Snö och storm hela helgen och igår efter kvällspromenaden,
vaknade "barnet" i mig och jag byggde den ena snöbollslyktan 
efter den andra. Roligt hade jag åt mig själv, där jag satt i snön 
och kramade snöboll efter snöboll...  


Utegranen fick ett fint lager med snö och vintern kom tillbaka, 
efter att den försvann mellan jul och nyår.

En vacker ny löpare pryder bordet, hade turen att vinna 
den och en tygkorg samt en disktrasa i samma mönster för
ett tag sen. Roligt med nytt och denna passar riktigt bra
in hemma hos oss...


"Missa aldrig möjligheten att sitta ner en stund i tysthet och tänka"
- Ernst

Det får bli årets motto!
En skön söndag till er alla, MALIN

1 kommentar:

  1. Åhh ni har snööö. Så mysigt! Gillar Ernst ljuslyktan och snölyktan.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera