28 augusti 2011

Helgen som gick fel,

Helgen var ett fullständigt KAOS! Först lite strul med boende och adress och då det var två ekipage före mig på tävlingsbanan insåg jag att jag hade lärt mig helt fel program... inget annat att göra än att försöka memorera då ekipagen red det "nya" programmet. Väl inne på banan gick travprogrammet helt okej men hela galopp programmet blev en enda soppa med byten och skutt. 

Han var spänd, okoncentrerad och full av energi och det enda jag kan säga att jag borde ridit bättre och eftersom jag lärde mig programmet 5 minuter före start så var min koncentration helt upp och ner och jag lyckades inte hjälpa honom på rätt sätt! Vi slutade på en 10 plats med 59,7% och säsongens sämsta bana!
Nu måste vi ta oss en funderare och vila upp och ta det lugnt en tid för att sedan sätta upp nya mål...
Finalprogrammet reds på gräsplan, vår första bana på gräsplan... 

MALIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar