11 november 2018

Pappa&Farsdag,


Pappa
- han har läst många många sagor för mig under barndomen, 
lärt mig hålla i en hammare och byta däck på bilen - för det har
 alltid varit en självklarhet att "det skall du Malin kunna!" 
Att han lärt mig att vara händig, klara av och kunna fixa saker
 och ting själv, är något jag är oerhört tacksam och glad för idag
samt han har alltid stöttat och trott på mig!

Så till farsdag lagade jag en liten middag åt honom och mig, 
kvalietstid tillsammans och mycket trevligt hade vi.


Kräftsoppa stod bland annat på dagens meny samt bakade en 
tysk dadel & öl kaka, en glutenfri version. Ett nytt recept för min
del och den var riktigt god, får ta och baka den flera gånger.


Kvalitetstid med pappa hemma i lugn och ro var ett bra 
sätt att få fira far på Farsdag!

MALIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar